Питання та відповіді

Інтернет магазин працює за наступним графіком:
м. Харків 09.00-20.00
м. Полтава 08.00-20.00
м. Суми 08.00-19.00
На усі товари в нашому магазині надається офіційна гарантія. Гарантія надається згідно Закону України «Про захист прав споживачів»
Способи доставлення
  • Адресна доставка Україною
  • Доставка здійснюється кур’єром Міст експрес.

    Дату та адресу доставки Ви можете узгодити з нашим спеціалистом під час оформлення заказу. Орієнтовна дата доставки встановлюється кур’єрською службою.

    Вартість доставки розраховується індивидуально в залежносі від об’єму та маси вантажу.

    Оплата доставки здійснюється замовником під час отримання товару у кур’ера.


  • Доставка по Украине у відділеннях кур’єрської служби
  • Товар можна буде забрати у відділеннях Нової пошти, Рабен Україна, Міст экспрес за наявності відділення у Вашому населеному пункті.

    Дату доставки і зручне для отримання товару відділення Ви можете узголити з нашим спеціалістом під час оформлення заказу. Орієнтовна дата доставки встановлюється кур’єрською службою.

    Вартість доставки розраховується індивидуально в залежносі від об’єму та маси вантажу.

    Оплата доставки здійснюється замовником під час отримання товару у відділенні кур’єрської служби.

  • Самовивіз з роздрібної мережі магазинів м. Харьков, м. Суми, м. Полтава
  • Самовивіз товару за адресою:

    м. Харків пр. Московський, 257-А «Салон керамічної плитки»
    м. Харьков пр. Науки, 43 «Салон керамічної плитки»
    м. Харьков вул. Полтавський Шлях, 79 «Салон керамічної плитки»
    м. Харьков вул. Героїв Праці, 3 «Салон керамічної плитки»
    м. Харьков вул. Морозова, 21 «Практик» центр оптово-роздрібної торгівли
    м. Суми вул. Харківськая, 107 «Салон керамічної плитки»
    м. Полтава вул. Київське шосе 1А «dekorior.com»


  • Безкоштовна доставка
  • УМОВА "БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!" ДІЇ ТІЛЬКИ ДЛЯ ТОВАРУ ПОЗНАЧЕННОГО СТІКЕРОМ "БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!". ПІД "БЕЗКОШТОВНОЮ ДОСТАВКОЮ!" МАЄТЬСЯ НА УВАЗІ ТЕ, ЩО ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ВЖЕ ВРАХОВАНА У ВАРТОСТІ ТОВАРУ. ТОБТО ВИ СПЛАЧУЄТЕ ЛИШЕ ВАРТІСТЬ ТОВАРУ, А МИ ЗАБЕЗПЕЧУЄМО ЙОГО ДОСТАВКУ ДО ВАШОГО НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ ДО ВІДПОВІДНОГО ВІДДІЛЕННЯ КУР’ЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ, В ЯКОМУ ВИ І ОТРИМАЄТЕ ТОВАР, АБО НА АДРЕСУ ОБ’ЕКТУ БУДІВНИЦТВА. ТЕРМІН ДІЇ УМОВИ "БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!" З ПЕРШОГО ПО ОСТАННЄ ЧИСЛО ПОТОЧНОГО МІСЯЦЯ. АДМІНИСТРАЦІЯ ЗАЛИШАЄ ЗА СОБОЮ ПРАВО ЗМІНЮВАТИ ПЕРЕЛІК ТОВАРУ, ДЛЯ ЯКОГО ДІЄ УМОВА "БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА!", НА СВІЙ РОЗСУД БЕЗ ПОПЕРЕДНЬОЇ ОБ’ЯВИ.

    ВАЖЛИВО!!! Прийом та оглід цілісності заказу здійснюється під час отримання в присутності співробітників служби доставки або кур’єра.

    Сервісний центр може відмовити в гарантії якщо:
  • порушені правила експлуатації, вказані в експлуатаційних документах;
  • невірно заповнений гарантійний талон;
  • є механічні або інши пошкодження, які виникли підчас навмисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушена цілістість гарантійних пломб.
  • Ви можете скористатися кредитом «Миттєва розстрочка» в мережі «Салон керамічної плитки»

    Миттєва розстрочка

    В мережі «Салон керамічної плитки» покупці можуть придбати товари в кредит, на умовах кредитних програм банку-партнера. Банк-партнер мережі «Салон керамічної плитки» надає споживчій кредит: ПАТ КБ "ПРИВАТБАНК", ліцензія НБУ № 22 від 05.10.2011 г. МИТТЄВА РОЗСТРОЧКА: Взнайте суму вашого ліміту в сервісі - надішліть SMS на номер 10060 з текстом chast; Виберіть товар в салоні по сервісу "Миттєва Розстрочка"; Надайте на касі карту універсальну ПриватБанку або А-Банку і повідомте касиру, що бажаєте оформити покупку по сервису "Миттєва розстрочка"; Підпишіть чек-договір з усіма реквізитами і забирайте покупки; Забезпечте наявність необхідної суми на Ваші карті для списання щомісячного платежу. Детальніше за телефоном ПриватБанку 3700.

    Ви можете відмінити замовлення по телефонам: 050-405-75-50 067-577-77-12 057-719-99-00
    Оплатити замовлення товару Ви можете одним із способів: («Доставка и оплата»)
  • Оплатити замовлення готівкою або карткою в національній валюті України без комісії в касах салонів:
  • Харків
    «Салон керамічної плитки»
    пр. Московський, 257-а пр. Науки, 43 вул. Полтавський шлях, 79 вул. Героїв Праці, 3
    «Практик» центр оптово-роздрібної торгівлі
    вул. Морозова, 21
    Суми
    «Салон керамічної плитки»
    вул. Харківська, 107
    Полтава
    Dekorior
    вул. Київське шосе 1А
    Оплатити через Приват24, скориставшись меню «Мої платежі → Новий платіж → Заповнити реквізити» і здійснити платіж, заповнивши реквізити розрахункового рахунку. Повідомлення з реквізитами Ви отримаєте на зазначені Вами контакти після оформлення замовлення. Оплатити за безготівковим розрахунком в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми Оформити розстрочку платежу від банку-партнера
    Під час отримання оплаченого замовлення на складі в м. Харків при собі мати видаткову накладну і фіскальний чек (при оплаті готівкою в касі магазину) або паспорт і накладну (при оплаті через банк).
    Під час отрмимання оплаченого заказу на складі в м.Харків при собі мати видаткову накладну і фискальний чек (при оплаті готівкою в касі магазину) або паспорт і накладну (при оплаті через банк).
    Під час отримання товару у відділенні перевізника або у кур’єра вам необхідно:
  • Назвати № ТТН, показати паспорт.
  • Отримати і перевірити упаковку на предмет наявності ушкоджень. Якщо упаковка не пошкоджена (немає ушкоджень і т. п.), відкрити коробку, оглянути товар, перевірити комплектацію.

  • Якщо в результаті перевірки ви виявили ушкодження або невідповідності, вам потрібно скласти в присутності представника компанії (кур’єра) акт про неповну комплектацію або ушкодження, оформити претензію з кур’єром.
    Під час отримання заказу від кур’єра або в партнерському пункті видачи вам необходідно розписатися в накладній.
    Згідно статті 9 Закона «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) Ви можете повернуту або обміняти впродовж 14 днів, без врахування дня покупки, якщо дотримані наступні умови: він не використовувався і збережений його товарний вигляд, властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий докумнт, выданий разом з проданим товаром.
    Якщо товар не працює — обмін або повернення товару відбувається тільки при наявності висновку сервисного центру про те, що умови експлуатації не порушені, заводському браку, або неможливості гарантийного ремонту.
    Аід час оформлення повернення товару при собі треба мати паспорт.
    Більш детальну інформацію по питанням повернення і обміну товару Ви можете отримати у наших менеджерів по телефону: 050-405-75-50, 067-577-77-12, 057-719-99-00.
    Якщо придбаний Вами товар підпав під дію акції «безкоштовна доставка»- ми доставимо товар до місця, вказаного Вами (№ відділення або адреса клієнта). Вибір за Вами.
    Клікніть на зображення товару з ціною , і при натисканні на закладку «додаткові характеристики» можні побачити інформацію про товар.
    Величезний асортимент представлений в роздрібній мережі магазинів Салон керамічної плитки м.Харків, г. Суми, а також в магазині dekorior.com м.Полтава.
    Ціни на товар актуальні на сьогоднішній день.
    На нашому сайті є фільтр за коліром, разміром, а також іншими характеристиками - скористайтесь, будь ласка.

    Якщо ви не змогли знайти відповідь на питання, яке вас цікавить, ви можете звернутися електронною поштою info@skp.ua